De Noordkop

Geen Gardenista 2023

Allereerst een gelukkig, groen en bloemrijk 2023 gewenst namens Team Gardenista. Wij wensen jullie een gezond en duurzaam jaar.
Wij kijken nog steeds met veel plezier en trots terug op de succesvolle editie van Gardenista in 2022 met een koninklijk tintje door de komst van HKH Prinses Beatrix en de 150-jarige jubileumviering van Groei & Bloei.

Dat gezegd hebbende, hebben wij helaas minder goed nieuws…
De laatste weken kwamen er al tal van mailtjes binnen met vragen over Gardenista 2023 en over het nieuws dat rondgaat dat er geen festival in 2023 zou komen.
Helaas moeten we dit nieuws bevestigen.
Afgelopen december heeft Groei & Bloei besloten om het jaar 2023 te gebruiken als een jaar van bezinning, zonder noemenswaardige landelijke activiteiten en dus ook geen Gardenista 2023.

Team Gardenista heeft nog een poging gewaagd om een nieuwe initiatiefnemer te vinden om alsnog een (soortgelijk) festival te kunnen organiseren, maar helaas zonder succes. Met pijn in ons hart moeten we dus een streep zetten door Gardenista.

Via deze weg willen wij alle exposanten, deelnemers, vrijwilligers, sponsoren, partners en natuurlijk de bezoekers bedanken voor een geweldig Gardenista 2022. Ook de belangstelling die door velen van jullie getoond is om mee te doen aan Gardenista 2023, was een stimulans voor ons een nieuwe editie te organiseren. Of er misschien in 2024 of in de jaren daarna nog weer een Gardenista gaat komen vanuit Groei & Bloei is op dit moment nog niet bekend.

Blijf vooral genieten van al het moois dat bloemen, planten, tuinen en natuur je te bieden hebben!
We komen elkaar vast weer tegen bij een groen evenement.

Warme groeten,

Team Gardenista 2022
Wilma, Frits, Paul, Ivonne, Jacqueline, Chris, Monique, Dinie, Hilde, Saskia, Simone, Hélène, Francé, Jeanne, Marc, Nico, Dick, Marjo, Ferieke en Petra

Voorzitter gezocht!

Groei & Bloei De Noordkop is naarstig op zoek naar een nieuwe voorzitter.

Wegens het vertrek van voorzitter Jan Paauw, is het bestuur op zoek naar
een daadkrachtig persoon, die tijd en energie wil steken in het voorzitterschap van onze vereniging.

Het liefst willen wij natuurlijk iemand vinden die groen bloed door de aderen heeft vloeien en
liefhebber is van tuinieren en groen, maar iedereen die denkt geschikt te zijn voor deze
vrijwilligersfunctie is natuurlijk welkom.

Heeft u belangstelling, of kent u iemand die dat heeft, dan kunt u contact opnemen met Tineke Poortman 0227 - 592694 of via mail: tineke.mels(at)quicknet.nl

Ook als u vragen heeft over wat het voorzitterschap daadwerkelijk inhoudt, kunt u terecht bij Tineke.